لیگ قهرمانان اروپا؛

اتلتیکو مادرید - لسترسیتی/ سیمئونه به دنبال شکار روباه ها

اتلتیکو مادرید و لسترسیتی امشب از ساعت 23:15 در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

اتلتیکو مادرید - لسترسیتی/ سیموئنه به دنبال شکار روباه هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان سیمئونه امشب در یک دیدار حساس میزبان تیم شگفتی ساز لستر سیتی هستند. اتلتیکویی ها که در مرحله مقدماتی با تیم های بایرن مونیخ، روستوف و آیندهوون هم گروه بودند توانستند با 15 امتیاز به عنوان صدر نشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. 

آن ها در ادامه هم خوش درخشیدند و موفق شدند با غلبه بر بایر لورکوزن به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسند. تیم دیگو سیمئونه در این فصل نتوانست در لالیگا درخشش همیشگی را داشته باشد و رو در روی تیمی قرار می گیرد که در این فصل رقابت‌های لیگ جزیره نتوانست یک مدعی باشد. 

اما در طرف مقابل، لسترسیتی قرار دارد که در 2 فصل گذشته بسیار موفق بوده و توانسته با شگفتی سازی خود کار بزرگی انجامدهد. آن ها 

که سال گذشته موفق شدند با رانیری قهرمان لیگ جزیره شوند.در این فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند. روباه ها در لیگ قهرمانان کمی هم خوش شانس بودند و توانستند با داشتن یک قرعه خوب به عنوان صدر نشین راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.  آن ها اگرچه شاهد تغییر درکادر فنی خود بودند اما به روند خوب خود ادامه دادند و با حذف سویا به جمع 8 تیم پایانی رسیدند تا یک حماسه دیگر ثبت کنند.  

نکته جالب در بازی امشب غیبت 3 بازیکن در هر 3 تیم است. مویا، ورسالیکو و فرناندس به دلیل مصدومیت بازی خانگی اتلتیکو را از دست داده‌اند و در سوی مقابل مورگان، مندی و واگو غایبان لسترسیتی را تشکیل می‌دهند. باید دید بازی که روی کاغذ درصد پیروزی سفید و سرخ‌های مادرید در آن بیشتر است در نهایت به سود کدام تیم به پایان می‌رسد.


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار