درپی مطرح شدن بحث جادو و جنبل در دیدار گل گهر و پارس جنوبی؛

محمودزاده: دلیل اخراج عکاس ورزشی مزاحمت برای کمک داور بود

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: بحث جادو جنبل مطرح نیست و عکاس دیدار گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به دلیل ایجاد مزاحمت برای کمک داور و بازیکنان تیم میهمان اخراج شد.

محمودزاده: دلیل اخراج عکاس ورزشی مزاحمت برای کمک داور و بازیکنان تیم میهمان بودفریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره اخراج یک عکاس در جریان بازی روز گذشته تیم های گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم از رقات های لیگ دسته اول و اینکه گفته می شود وی به دلیل خالی کردن مایعی مخصوص در دروازه تیم پارس جنوبی از بازی اخراج شده است، تصریح کرد: تنها دلیل اخراج این عکاس، مزاحمت برای بازیکنان ذخیره تیم پارس جنوبی و مهدی عالیقدر کمک داور بازی بوده است. به هیچ وجه بحث جادو و جنبل را تائید نمی کنم چراکه  این بحث غیر فنی است و چیزی هم به ما گزارش نشده است.

وی افزود: عالیقدر کمک داور بازی گل گهر و پارس جنوبی در جریان بازی به محمد غضبان، ناظر بازی اعلام کرده که این عکاس برای وی و بازیکنانی که پشت دروازه تیم میهمان مشغول گرم کردن بدن های خود بوده اند، مزاحمت ایجاد کرده است و به همین دلیل عکاس مذکور از زمین مسابقه اخراج شده است.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشورمان درمورد اینکه چرا معمولا در هفته های پایانی این رقابت ها چنین مباحثی مطرح می شود، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت دقیقی روی تمام بازی های لیگ دسته اول دارند و از بهترین داوران و ناظران فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدارهای پایانی این رقابت ها استفاده می کنند. اعتقاد دارم دلیل اصلی مطرح شدن چنین مباحثی به عملکرد باشگاه ها و همچنین افرادی بازمی گردد که خارج از حیطه وظایف خود، کارهایی انجام می دهند و شایعاتی را ایجاد می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار