تبریز؛

دستگیری سارقان منازل و احشام در خداآفرین

فرمانده نیروی انتظامی خداآفرین از دستگیری 2 سارق وسایل باارزش منازل، خانه باغ ها و احشام این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان منازل و احشام در خداآفرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ ابراهیم مکارمی  گفت : جوان 21 ساله ای که بومی شهرستان، سابقه دار و تحت تعقیب دادگاه و معتاد به ماده مخدر شیشه است، در طول ایام تعطیلات نوروزی از 2 باب منزل مسکونی در جانانلو، یک باب منزل در بخش گرمادوز اقدام به سرقت طلا، وجه نقد، دلار و چک بانکی کرده و در بخش منجوان نیز اقدام به سرقت احشام کرده بود.
وی گفت: این فرد پس از دستگیری جهت بررسی پرونده و کشفیات احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت .
سرهنگ مکارمی همچنین از دستگیری یک فرد دیگر به همراه اموال مسروقه در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: این سارق که بومی شهرستان و ساکن تهران و نیز دارای سابقه حمل و مصرف مواد مخدر است نفر اصلی یک باند سرقت سه نفره است.
وی افزود: این فرد اقدام به سرقت از 4 باب منزل در شهر خمارلو این شهرستان کرده بود که با شکایت مال باخته ها و با تلاش نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. 
بر اساس این گزارش، نیروی انتظامی که از مرداد ماه سال گذشته در شهرستان خداآفرین مستقر شده با تلاش شبانه روزی موفقیت های چشمگیری در ارتقای امنیت منطقه از طریق مبارزه با مواد مخدر، انواع سرقت و سایر جرایم داشته است .
خداآفرین با جمعیت 34هزار نفری و با مساحت 1525کیلومتر مربع در مرز آبی با کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان همسایه است. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار