یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ 1 - رئال مادرید 2/فتح آلیانس با درخشش رونالدو

آنچلوتی مقابل شاگرد سابقش متحمل شکست شد تا کار بایرن مونیخ برای بازی برگشت در اسپانیا بسیار سخت شود.

بایرن مونیخ 1 - رئال مادرید 2/فتح آلیانس با درخشش رونالدوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه ، بایرن در آلیانس اره نا میزبان رئال مادرید بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد.
 
 ترکیب اصلی دو تیم:
 
 بایرن مونیخ: نویر، تیاگو، ریبری، روبن، مارتینز، آلونسو، بواتنگ، لام، ویدال، مولر، آلابا

 

رئال مادرید:  ناواس، کارواخال، راموس، ناچو، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، بنزما، بیل، رونالدو
 
 
 
بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب چند کرنر و ضربه آزاد شد اما هیچ یک از آنها به خطر ویژه ای روی دروازه رئال منجر نشد.

پس از سپری شدن این دقایق بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم تا اندازه ای پیش کشیدند و در دقیقه 15 صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه نه چندان خوب کریس رونالدو از بالای دروازه مانوئل نویر به  بیرون رفت.

سه دقیقه بعد رئال در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما ضربه سر بنزما را نویر به کمک تیر دروازه مهار کرد.
 
 بعد از این فرصت، باز بایرن مونیخ صاحب توپ و میدان شد و یاران آنچلوتی بالاخره توانستند روی یکی از کرنرهای خود به گل برسند.

دقیقه 25 سانتر خوب روبن از جناح راست با ضربه سر قدرتمند ویدال همراه شد و ناواس هم نتوانست واکنش مناسبی روی توپ ویدال نشان دهد تا میزبان به گل نخست برسد.
 
 پس از گل بایرن مونیخ با کنترل بازی اجازه موقعیت سازی به رئال مادرید نداد. در دقیقه 40 روبن با یک حرکت فوق العاده از سمت راست از سد مدافعان گذشت و ارسال زیبایی روی دروازه ارسال کرد. ویدال در موقعیتی بسیار خوب می توانست با ضربه سر تیمش و خودش را دو گله کند اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
یک دقیقه بعد کریستیانو رونالدو از پشت محوطه جریمه شوت بسیار خوبی به سمت دروازه بایرن مونیخ زد اما مانوئل نویر با یک سیو بسیار خوب توپ را به کرنر فرستاد.
 
در دقیقه 45  داور یک پنالتی برای بایرن مونیخ گرفت اما آرتورو ویدال موفق نشد توپ را تبدیل به گل کند و توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان برسد.
 
با شروع نیمه دوم رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و مزد برتری خود را خیلی زود گرفت.

دقیقه 47 حرکت عالی کارواخال از جناح راست با سانتر وی همراه شد، رونالدو هم آماده بود تا با ضربه ای تمام کننده درون محوطه بازی را ۱-۱ کند. این نود و نهمین گل رونالدو در رقابت های اروپایی بود. همچنین رونالدو بعد از بیش از شش ساعت ناکامی در گلزنی در لیگ قهرمانان، دوباره در نقش گلزن ظاهر شد.
 
 بعد از این گل بایرنی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات پرفشاری روی دروازه رئال داشتند اما توفیقی در باز کردن دروازه رئال نداشتند.

در مقابل رئال می توانست در دقیقه 56 به گل دوم برسد اما ضربه سر خطرناک گرت بیل که روی ارسال مودریچ زده شد را نویر با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.

در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل دوم بودند، اخراج خاوی مارتینز در دقیقه 60، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. روی یک ضدحمله سریع از رئال بود که مارتینز مجبور شد رونالدو را در میانه زمین متوقف کند و داور هم با دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد.
 
 بایرن مونیخ بعد از 10 نفره شدن کاملاً اسیر رئال مادرید شد و یاران زیدان باز هم فرصت گلزنی پیدا کردند، دقیقه 73 بار دیگر نویر ناجی تیمش شد و ضربه رونالدو را به خوبی مهار کرد.
 
 در دقیقه 77 رئال به گل دوم رسید. روی ارسال آسنسیو از سمت چپ بود که رونالدو صاحب موقعیت شد و این بار ضربه اش از بین پاهای نویر وارد دروازه شد.این صدمین گل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا بود.
 
 در ادامه بازی، رئال مادرید همچنان می توانست به گل های بعدی برسد، آن ها حتی دو بار هم دروازه بایرن مونیخ را باز کردند که کمک داور به درستی آفساید اعلام کرد. یک بار بنزما در موقعیت آفساید قرار داشت و یک بار هم گل راموس، آفساید اعلام شد.
 
در نهایت این مسابقه با برتری دو بر یک رئال مادرید پایان یافت تا یاران زیدان با اطمینان خاطر به استقبال بازی برگشت در خانه بروند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار