توقیف محموله 100 میلیاردی کالای قاچاق در آبهای بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در عملیاتی یک محموله 100 میلیارد ریالی کالای قاچاق و ممنوع در آبهای بوشهر توقیف و به مقصد نرسید.

توقیف محموله 100 میلیاردی کالای قاچاق در آبهای بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار قلندر لشکری افزود: در راستای تشدید مقابله جدی با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی ماموران پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند دو فروند لنج باری را که از مقصد کشور امارات متحده عربی به بوشهر در حرکت بود و مقدار قابل توجهی کالای قاچاق به همراه داشتند را شناسایی و متوقف کنند. 

وی تصریح کرد: از این لنجهای باری شش میلیون نخ سیگار خارجی، شش هزار گوشی موبایل و مقدار دیگری کالای قاچاق و ممنوع کشف و همچنین تعداد 9 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

لشکری اظهار کرد: عزم کارکنان فرماندهی دریابانی استان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان حرفه ای و واردکنندگان کالاهای قاچاق است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از مردم ولایتمدار استان بوشهر به خاطر تعامل و ارتباط صمیمی با این مجموعه برای برخورد و مبارزه با کالاهای قاچاق تشکر کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.