ساری،

برگزاری جام هادی به یاد کاپیتان نوروزی

مسابقات 10 جانبه کشتی به یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس روز 24 فروردین در شهر بابل در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این رقابت‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان بابل و خانواده مرحوم نوروزی با شرکت سه تیم از استان‌های تهران،  البرز،گلستان ،فارس و هفت تیم دیگر از شهرهای مختلف مازندران به یاد 24 شماره پیراهن هادی نوروزی در 24 وزن و در 24 فروردین ماه در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در استادیوم آزادی بابل در حال برگزاری است. 
این دوره از مسابقات با حضور230 کشتی گیر از 10 تیم  در رده سنی خردسالان و نونهالان و 3 وزن نوجوانان  عصر امروز پایان می یابد و نفرات برتر این رقابت ها مشخص خواهند شد و نفرات اول تا سوم در هر رده سنی علاوه بر دریافت حکم قهرمانی و جوایز، پیراهن هادی نوروزی که با شماره 24 ثبت شده است را دریافت می‌کنند.
در نخستین کشتی این دوره از مسابقات، به صورت نمادین سوت آغاز رقابت‌ها توسط هانی نوروزی یادگار هادی نوروزی به صدا در آمد.
مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تهران در ابتدای فعالیت‌های ورزشی خود یک کشتی گیر بود و در رده سنی نونهالان عنوان استانی هم کسب کرده بود.
کاپیتان سرخپوشان تهران اول تیر ماه 1364 در روستای کپورچال شهرستان بابل دیده به جهان گشود و در نهم مهر ماه سال 1394 در منزلش در تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت.
 نوروزی هنگام فوت 30 سال داشت و از این ورزشکار مازندرانی که بیشتر شهرتش را مدیون اخلاقش است، 2 فرزند به نام‌های هانی و هانا به یادگار مانده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار