اصفهان؛

اعتکاف 1350 نفر در 15 مسجد شهرستان چادگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چادگان گفت: هزار و 350 نفر در 15 مسجد در شهر و روستاهای بخش چنار رود ومرکزی شهرستان چادگان در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام عبدالله رضایی  اظهارکرد: هزار و 350 نفر در مراسم اعتکاف 15 مسجد شهر چادگان، رزوه و روستاهای بخش چناررود و مرکزی شرکت کردند.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت، ادعیه‌های منتخب، مداحی و پخش کلیپ‌های آموزشی از جمله برنامه‌هایی بود که در این مراسم معنوی برگزارشد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چادگان گفت: حضور معتکفین در شهرستان چادگان امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته که حضور خواهران نوجوان و جوانان چشمگیر بوده است.

وی اعتکاف را فرصت مناسبی برای خودسازی و صیقل دادن روح و جسم از هر گناه و معصیتی عنوان و تصریح کرد: افراد معتکف با 3 روز خلوت کردن با خداوند و قطع ارتباط با خلق و دنیا به تهذیب نفس پرداختند که بعد از گذشت 3 روز از مراسم اعتکاف حالات معنوی جدیدی را در خود تصور می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مراسم روخوانی، تجوید قرآن، روان‌خوانی و همچنین سخنرانی روحانیان اعزامی به شهرستان چادگان در زمینه مسئل مذهبی، فرهنگی واجتماعی از جمله برنامه‌هایی بود که در این 3 روز برگزار شد.

وی در پایان بیان داشت: از تعداد 15 مسجد مراسم اعتکاف در شهرستان چادگان دو مسجد در شهر چادگان، دو مسجد در شهر زیارتی رزوه و 7 مسجد در روستاهای بخش مرکزی و 4 مسجد در بخش چناررود بودند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.