یاری در جمع خبرنگاران:

حرف از عدالت می زنند اما فاصله طبقاتی ایجاد می شود/فرصتی برای چهره‌های جدید باید باز شود

دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی گفت: سخن از عدالت میزنند اما فاصله طبقاتی ایجاد میشود خروجی شعار اصلاح طلب و اصولگرا وضعیت کنونی کشور است.

سخن از عدالت می زنند اما فاصله طبقاتی ایجاد می شود/فرصتی برای چهره‌های جدید باید باز شودبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید یاری دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه در عرصه هنر خبرنگاری جز مهمترین کارهاست زیرا مستقیما با افکار انسان‌ها سرو کار دارند. صداقت در این رشته بر اهمیت این رشته به طریق اولی می‌افزاید.

وی ادامه داد: بنده و تیم همراه همواره نگاه خاصی به اصحاب رسانه داشته و داریم و انشاالله با نگاه جدید همواره توجه خاص به آن خواهیم کرد.

دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی خاطر نشان کرد: بنده پس از مشورت با نخبگان به این جمع بندی رسیدیم روند رو به جلوی نظام مدیریتی کشور با توجه به اینکه همواره با مجموعه عظیم مشکلات و معظلات عدیده در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مواجه بودیم به طوری که منحنی این مشکلات کاهش نیافته بلکه همواره رشد فزاینده‌ای را بوجود آورده به طوری که در لایحه هایی از نخبگان یأس و ناامیدی ایجاد کرده است.

یاری متذکر شد: به نظر میرسد چهره‌های تکراری و امتحان پس داده عنان کار را در دست بگیرند و با وقت و سرمایه ملی و منویات مقامات مسئول بازی کنند به طوری که نخبگان و مردم از نتیجه کار بی اطلاع هستند. براساس آموزه‌های دینی آزموده را آزمودن خطاست.

وی گفت: با توجه به تهدیدات بین المللی و با روی کار آمدن جمهوری خواهان در امریکا و اینکه در نزدیک‌ترین مرزهای ما لکشر کشی امریکایی‌ها جدی است و چالشی که در گروههای افراط گرایانه وجود دارد باید فرصتی باید برای چهره‌های جدید باز شود.

دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی ادامه داد: سخن از عدالت میزنند اما فاصله طبقاتی ایجاد میشود خروجی شعار اصلاح طلب و اصولگرا وضعیت کنونی کشور است. روزانه بالغ بر ۵ تن مواد مخدر در کشور توزیع میشود امروزه جوانان در تهیدید مواد مخدر هستند.

یاری خاطر نشان کرد: ارزانی مواد مخدر زنگ خطر است. با نظر کارشناسی ام الفساد و مصائب همه مشکلات بیکاری است دولت نجات مبتنی بر دولت صداقت برنامه کاربردی دارد تا با سیاست ضربتی ایجاد اشتغال کند.

دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی با اشاره به سه هشدار جدی اظهار داشت: در حکومت اسلامی شمشیر والی و ولی فقیه باید بالا باشد، اما بر سر رعیت بایستی پایین نیاید ولی بر سر خواص جامعه که آگاهانه مسئولیت قبول می کنند و سر از رانت خواری و اختلاس و تخلفات اقتصادی در می آورند باید به فوریت پایین آید. در جمهوری اسلامی ایران هر کسی در هر لباسی و منصبی با کم کاری و با نافرمانی و عدم تمکین خیانت شرعی و خیانت ملی را مرتکب شده است.
 
وی تاکید کرد: درباره برجام هشدار دادیم و ۱۳۰ آلترناتیو تعیین و ۲۰ مورد آن رسانه‌ای شد. پیش بینی کردیم این برجام کشور را دچار مشکل میکند و قانون داماتو و وضعیت فعلی کشور و موضوع FATF در گذشته توسط ما پیش بینی شده بود.

یاری گفت: برنامه جامع برجام حداکثری در حوزه مختوم شدن فعالیت‌های هسته‌ای که همواره مورد حساسیت طرف مقابل بوده را به شرایط قابل قبولی میرسانیم.

دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی با اشاره به برنامه برجام حداکثری گفت: در برجام حداکثری برجام دو روی سکه در نظر گرفته شده است. در این برنامه صفر تا صد هسته‌ای حفظ میشود و طرف مقابل ما را تهدید نمی‌کند.
 

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار