فومنی در جمع خبرنگاران:

روحانی پاسخگوی اصلاح طلبان نیست/به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو و مستقل وارد انتخابات شدم

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو و مستقل وارد انتخابات شدم و اولین برنامه ام این است که نظام اجرائی را تغییر دهم و امروز آمده ام تا مدیریت را از نسل اول بگیریم و باید جوان گرایی کنیم.

روحانی پاسخگوی اصلاح طلبان نیست/به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو و مستقل وارد انتخابات شدم
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع فومنی با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سراسر زندگیم را در سختی‌ها و امتحانات مختلف طی کردم و امروز مهم‌ترین تصمیم خود را برای خدمت به مردم گرفتم.

وی افزود: به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو و مستقل وارد انتخابات شدم و اولین برنامه ام این است که نظام اجرائی را تغییر دهم و امروز آمده ام تا مدیریت را از نسل اول بگیریم و باید جوان گرایی کنیم.

فومنی با اشاره به اینکه اولین رئیس جمهوری خواهم بود که مدیریت را از نسل اول می‌گیرم و به نسل دوم و سوم منتقل می‌کنم، گفت: روحانی اصلاح طلب نیست و از اول اصولگرا بود و شما از کجا می‌دانید که با اصلاح طلبان هماهنگ نیستم.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان را مرجع خود نمی‌دانیم. اصلاحات ارث پدری کسی نیست و باید بت‌های کذایی را شکست.

وی گفت: بنده اولین حزب اصلاحات را دارم و مدیر مسئول اولین روزنامه با برند اصلاحات و کار تشکیلاتی دارم. روحانی پاسخگوی اصلاح طلبان نیست، چون از اصلاح طلبان نیست. من اصلاح طلبی افراطی را قبول ندارم و معتقد به چارچوبم و با براندازی مخالفم.
 اصلاحات زمانی که وارد صحنه شد مشکلات زیادی داشت و باید در این دوره با برنامه باشد.

فومنی گفت: اصلاحات مبانی دارد و شخص گرا نیست. اصلاحات یک تفکر است و شخص نیست و ما از مشروطه به بعد بسیاری برای اصلاح آمدند، اما سرکوب شدند. اصلاح گری این نیست که ما با یک نظام بجنگیم.

وی با بیان اینکه بنده دست مخالفم را هم می‌بوسم. دولت بیاید و حرف‌های ما را بشنود، گفت: عده‌ای ادعای اصلاح طلبی می‌کنند، اما هزینه‌ای برای آن نمی‌دهند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار