تمجید اینستاگرامى علی دایی از بازیکنان پرسپولیس و تبریک قهرمانی و گله از مهدی طارمی به خاطر پنالتی چیپی که زد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی اسطوره فوتبال ایران که پرسپولیسی ها احترام بالایی برای وی قائل هستند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به  قهرمانی پرسپولیس و پنالتی چیپ مهدی طارمی، محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس را مورد انتقاد قرار داده و به تمجید از جوانان پرسپولیس پرداخت.

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"ضمن عرض تبریک قهرمانی به تیم بزرگ پرسپولیس که همه قبول دارند که لیاقتش رو داشت ،باید از بچه های جوان این تیم که با اونها زندگی کردم، مقابل تهمت ها دفاع کنم. وقتی کسی اونها رو نمی شناخت با تلاش خودشون خون دل خوردند تا به اینجا رسیدند.
البته خودم هم از طارمی گله دارم که چرا در چنین مسابقه مهمی پنالتی رو چیپ می زند اما مهدی بازیکن بزرگيه و در این مدت بارها گل مهم زده.خودم از این پنالتی ناراحتم اما موفقیت های قبلی اون در تیم رو فراموش نکنید و هرگز توهین نكنيد.شرم می کنم وقتی می شنوم یک آدم ناشناخته در فوتبال که هیچ سابقه ای در ورزش و پرسپولیس نداره به بچه های جوانی که با جونو و دل و دست و سر شکسته همه جوره برای پرسپولیس زحمت کشیدند بگوید خائن. عالیشاه و نوراللهی جوانیشان رو برای پرسپولیس گذاشتند و با باخت گریه و با خوشحالی شاد شدند.این ها باغیرتند ،خائن شمایی که با دو بازیکن اوکراینی پول کلان به جیب زدی و در خفا قرادادشان را فسخ کردی. شک نکنید گذشت زمان خائن را مشخص می کند."

پست اینستاگرام علی دایی در مورد قهرمانی پرسپولیس و پنالتی طارمی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار