گرگان؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ سربلند در همه عرصه ها

ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها سربلند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام‌جمعه موقت گرگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به اصل ۱۴۳ ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام را بر عهده دارد و شاهد بوده ایم ارتش در همه عرصه ها حاضر بوده و در این راه با تقدیم شهدای بسیار به انقلاب از اسلام حفاظت کرده است.

حجت الاسلام لیوانی افزود: برای دفاع از کشور و اسلام نیازمند ارتش قوی هستیم و داشتن ارتش قوی نیازمند حمایت مادی و معنوی است.

وی ادامه داد: قوام جامعه و مردم به ارتش است و قوام ارتش هم به حمایت است، ارتش باید تجهیزات داشته باشد تا بتواند از تمامیت ارضی دفاع کند.

حجت‌الاسلام لیوانی  گفت: درآمد یک ارتشی باید به گونه ای باشد که نیازهای او را تامین کند، به همه نیروها باید توجه ویژه شود تا خیالشان از نیازهای زندگی راحت باشد و بتوانند از تکالیفی که به عهده آن ها گذاشته شود بر بیایند.

حجت الاسلام لیوانی همچنین با اشاره به اینکه ۲۹  فروردین روز جهانی هموفیلی است، گفت: برخی بیماری ها غیر قابل معالجه اند و متاسفانه این بیماری ها در مملکت ما رو به افزایش است و هزینه های بسیار زیادی هم بر دوش دولت می گذارد.

وی اضافه کرد: این بیماران نیازمند هستند و باید مردم کمک کنند تا آن ها بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.