قلعه نویی:هر دو تیم لیاقت پیروزی داشتند/مهاجری:امروز شرمنده هواداران شدیم

سرمربی دو تیم تراکتورسازی و پدیده در نشست خبری بعد بازی حضور یافتند.

قلعه نویی:هر دو تیم لیاقت پیروزی داشتند/مهاجری:امروز شرمنده هواداران شدیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: باید به مهاجری بابت ساختن این تیم خوب، بی‌ادعا و کم هزینه تبریک بگویم. پدیده تیمی است که هم به نحو احسن فوتبال بازی کرد و هم موقعیت گل داشت.

وی در ادامه افزود: ما روزنه‌های آنها را از جناح راست بسته بودیم و محمد ابراهیمی به بهترین شکل این کار را انجام داد. از سوی دیگر از تله‌هایی که در این سمت گذاشتیم، موقعیت ایجاد کردیم. به نظرم همه آنهایی که این بازی را تماشا کردند، از آن لذت بردند. هم ما و هم پدیده لیاقت بردن را داشتیم و این را به خوبی نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: به نظرم ما خوب بازی کردیم، در حالی که از نیم‌فصل دوم تا به این بازی هفت بازیکن‌مان را از دست دادیم. سروش رفیعی در نیم‌فصل از جمع ما رفت، ادینیو را نداشتیم، سعید آقایی، کرار جاسم و چند بازیکن دیگرمان را هم نداشتیم. یک تیم بزرگ اگر یک بازیکنش را نداشته باشد می‌بینید که تا مدت‌ها به مشکل می‌خورد، اما ما با تمام مشکلات و بدون این همه بازیکن اصلی‌مان تا به اینجای فصل تحمل کردیم.

قلعه‌نویی در مورد داوری دیدار پدیده خراسان - تراکتورسازی اظهار داشت: به نظرم داور این بازی یکی از روزهای خوب خودش را پشت سر گذاشت. داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و تحت‌تأثیر جو بازی قرار نگرفت. به نظرم داور قضاوت خوبی در این بازی داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: قبول دارم که تیمم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما ما حداکثر با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول قرار داشتیم و فینالیست جام حذفی هم هستیم. به نظرم به این وضعیت بحران نمی‌گویند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اخباری در دیدار تراکتورسازی مقابل پدیده بیان کرد: از اخباری بسیار تشکر می‌کنم. او تنها چند هفته دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و بعد از آن باید به تیم خود برگردد، اما با جان و دل در تیم ما کار می‌کند. وجود بازیکنانی مانند اخباری نشان می‌دهد که هنوز ایثار و جوانمردی در فوتبال وجود دارد.

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه تیم تراکتورسازی ضدفوتبال بازی کرده است، عنوان کرد: شما ببینید داور چند دقیقه وقت اضافه گرفته است. ما در این بازی نزدیک به شش موقعیت گل داشتیم و فرصت‌های‌مان بیشتر از پدیده بود. بازیکنان ما فقط دو دقیقه به زمین افتادند. فکر نمی‌کنم به این ضدفوتبال بگویند. بیایید کمی منصف‌تر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع سرخپوشان در پایان فصل به گوش می‌‌رسد، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و تبریز هم مردم بزرگی دارد. هر مربی بزرگی آرزو دارد که در تیم تراکتورسازی مربیگری کند، من که یک مربی کوچکم. خیلی از مربیان خارجی و داخلی دوست دارند در این تیم مربیگری کنند. سه چهار بازی دیگر قرارداد من با تراکتورسازی تمام می‌شود و شاید دیگر اصلاً مرا نخواستند! شاید بگویند کسی را می‌آوریم که انتظارات‌مان را برآورده کند! به هر حال فوتبال همین است.

قلعه نویی:هر دو تیم لیاقت پیروزی داشتند/مهاجری:امروز شرمنده هواداران شدیممهاجری:امروز شرمنده هواداران شدیم

رضا مهاجری پس از شکست خانگی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هر بحثی به هواداران به خاطر حضورشان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. تنها شرمندگی من به خاطر هوادارانی بود که امروز آمدند، تیم‌مان را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم. برای من نه رکورد مهم بود و نه دیگر مسائل و فقط این هواداران برای ما اهمیت داشتند.

وی افزود: در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار، تیم ما سنگین و به نوعی خواب بود. بارها به بازیکنانم گفته بودم که به تیم حریف خطا ندهید. تراکتورسازی از چند نقطه به گل می‌رسد که ضربه ایستگاهی نقطه قوت این تیم است. پس از این 15 دقیقه رفته رفته بهتر شدیم، اما تمرکز لازم برای زدن توپ در چارچوب را نداشتیم. فوتبال خودمان را به حریف دیکته کرده بودیم، اما سخت است که مقابل چنین تیمی دقیقه 15 گل بخوریم، مراقب باشیم از ضدحملات گلی دریافت نکنیم و تلاش کنیم نتیجه را هم تغییر دهیم. خوشحالم اسیر ضدحملات تراکتورسازی نشدیم و متأسفم که بارها موقعیت‌های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: هم این عامل مؤثر بود، هم اینکه جوی به راه افتاد مبنی بر اینکه تراکتورسازی چند بازیکن خوب خود را در این بازی در اختیار ندارد، اما محمد نوری و شهرام گودرزی در این بازی عالی بازی کردند. در خط حمله آنها مهدی شریفی و فرزاد حاتمی بودند که بازیکن باکیفیتی هستند. درست است که در تعویض‌ها دست قلعه‌نویی بسته است، اما می‌توان گفت آنها کار بزرگی کردند و باید به تراکتورسازی و کادرفنی این تیم تبریک بگویم.

مهاجری گفت: به داوری بازی خسته نباشید می‌گویم، اما اگر دروازه‌بان تیمی آسیب دیده است، داور باید وقت‌های تلف شده را به طور کامل محاسبه کند. شاید اگر 10 دقیقه هم وقت تلف شده گرفته می‌شد، اتفاق خاصی نمی‌افتاد، اما عدالت باید رعایت شود. نمی‌دانم چرا تنها دو دقیقه وقت تلف شده محاسبه شد. فکر می‌کنم داور یک مقدار مراعات تیم حریف را کرد، اما در مورد سایر صحنه‌ها باید بگویم که وظیفه من کارشناسی داوری نیست.

وی ادامه داد: دوست داشتم با پیروزی در این مسابقه این برد را تقدیم به تماشاگرانی کنم که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. خوشحالم که تماشاگران متوجه شدند زورمان را برای تغییر نتیجه می‌زنیم.

سرمربی پدیده  اظهار داشت: این ضدفوتبال نبود، بلکه این هم یک نوع ترفند است. چند بار ضربه شروع مجدد مقابل دروازه تراکتورسازی شد و بازیکن این تیم تا وسط زمین می‌آمد و دوباره برمی‌گشت. فکر می‌کنم داور باید زمان را مدیریت می‌کرد تا طراوت بازی از دست نرود.

مهاجری درباره صحنه درگیری اکبر ایمانی و معین عباسیان و اینکه آیا برخوردی با ایمانی صورت می‌گیرد یا نه، گفت: ما این مسئله را بررسی می‌کنیم و با بازیکن خاطی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بازی خود را انجام بدهد و وارد حاشیه نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار