تبریز؛

تلفات جانی سیل در عجب‌شیر و آذرشهر

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تلفات جانی سیل در عجب‌شیر و آذرشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پور مهدی با بیان اینکه در اکثر نقاط استان سیل جاری‌شده اما تنها در ۲ منطقه تلفات جانی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر امدادرسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد و دستگاه های امداد رسانی در مناطق سیل زده حضور داشته و از نزدیک پیگیر امداد رسانی ها هستند.
 
وی در خصوص حوادث  امروز و جاری شدن سیل در برخی مناطق استان، با بیان اینکه در اکثر نقاط استان سیل جاری‌شده اما تنها در ۲ منطقه تلفات جانی داشته‌ایم، گفت: تلفات جانی در آذرشهر و عجب‌شیر بوده  اما  اطلاعات و آمار دقیق در حال حاضر در دست نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد و دستگاه‌های امدادرسانی و علی‌الخصوص عوامل مدیریت بحران و فرمانداری‌ها در مناطق سیل‌زده حضور داشته و از نزدیک  پیگیر امدادرسانی‌ها هستند.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: بر اساس گفته‌ها در آذرشهر به خاطر توقف در کنار مسیر سیل و گرفتن عکس دچار حادثه شده‌اند.
 
وی بابیان اینکه خسارات وارده فردا برآورد خواهد شد، گفت: میزان بارش باران ۶۰ میلی‌متر بوده که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده و البته پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی شده بود.
 
پورمهدی تأکید کرد: شخص آقای استاندار به جد پیگیر وضعیت مناطق سیل‌زده از فرمانداری‌ها و دستگاهای امدادرسان هستند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.