برگزاری تظاهرات گسترده در آمریکا برای انتشار سوابق مالیاتی ترامپ

قرار است امروز دهها هزار نفر در سراسر آمریکا به مناسبت "روز مالیات" علیه دونالد ترامپ تظاهرات برگزار کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، دهها هزار نفر از مردم آمریکا قرار است امروز (شنبه) در تظاهرات برای اعمال فشار به "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا برای انتشار سوابق مالیاتی‌اش شرکت کنند.

تظاهرات اصلی در واشنگتن دی سی برگزار می شود؛ اما در عین حال مردم آمریکا در 150 شهر دیگر نیز گرد هم می آیند. این تظاهرات در شهرهای بزرگی از جمله نیویورک، لس آنجلس و حتی در شهرهای کوچکی از جمله "بیلینگز" در ایالت مونتانا و "فیت ویل" در آرکانزاس هم برگزار می شود.

تظاهرات در واشنگتن دی سی از مقابل ساختمان کنگره آمریکا آغاز می شود و تا بنای یادبود لینکلن ادامه خواهد داشت. تظاهرکنندگان در این مسیر از مقابل هتل ترامپ هم عبور می کنند.

انتظار می رود امروز یکی از بزرگترین تظاهرات دوران دونالد ترامپ پس از تظاهرات زنان در سراسر جهان برگزار شود. ایده برگزاری این تظاهرات در "روز مالیات" در ابتدا در رسانه های اجتماعی مطرح شد که حمایت جمعیت گسترده ای از آمریکایی ها را به دنبال داشت.

انتشار سوابق مالیاتی دونالد ترامپ تاکنون جنجال زیادی به پا کرده است. رئیس جمهور آمریکا علیرغم درخواست مداوم مردم این کشور، تاکنون از انتشار این سوابق سر باز زده است.

15 آوریل هر سال در آمریکا روز مالیات است. در این روز شهروندان آمریکا باید بر اساس درآمد خود در طول سال، مالیاتی که پرداخت کرده اند را محاسبه و به دولت اعلام کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار