80 درصد پرستاران تصویربرداری شد/ محمد فیلی بازیگر جدید سریال

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول شبکه یک سیما از مرز ۸۰ درصد گذشت.

80 درصد پرستاران فیلمبرداری شده/ محمد فیلی بازیگر جدید سریال
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود هاشمی تهیه کننده سریال «پرستاران» در شبکه یک بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد از سریال ضبط شده است و گروه با تلاش شبانه روزی برای تولید ۲۰ درصد باقیمانده کار می کنند.
 
وی تصریح کرد: ۱۵ قسمت از فصل دوم این سریال تصویربرداری شده است، صداگذاری و موسیقی آن هنوز به اتمام نرسیده ولی امیدوارم با پشتکار همه عوامل پروژه، تا ۴۰ روز آینده و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، تولید به اتمام برسد و بعد از آن مراحل تدوین نهایی و فاین کات انجام شود.
 
هاشمی از اضافه شدن محمد فیلی به عنوان بازیگر جدید مجموعه خبر داد و گفت: او قرار است، در نقش پدر سیاوش خیرابی ایفای نقش کند. دو روز گذشته گروه در لوکیشن کارخانه ذوب آهن در گرمدره بودند و امروز و فردا هم تصویربرداری در لوکیشن منزل شهروز در میدان تجریش ادامه خواهد یافت.
 
وی در پایان گفت: پس از آن برای ادامه ضبط، به اورژانس بر می‌گردیم. همچنین محمد عمرانی، فریبا نادری، شهنام شهابی و الهام طهوری امروز و فردا مقابل دوربین می روند.
 
مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تولید است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار