شهرکرد؛

تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های متنوع انتخاباتی را تولید و پخش می کند.

تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی، تلویزیونی و خبری به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این مرکز خبر داد.
 
وی گفت: این برنامه‌ها با هدف ایجاد انگیزه و شور انتخاباتی در مردم برای انتخاب اصلح تولید و پخش می‌شود.

عظیمی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید و پخش بیش از ۱۹ هزار دقیقه ویژه برنامه انتخاباتی افزود: شبکه استانی سیمای جهان بین ۵ هزار و ۵۰۷ دقیقه برنامه در ساختارهای گوناگون و با عناوین شب‌های بام ایران، بر بام افتخار، خونه مهر، چشم انداز، بچه‌ها سلام، جوان، در شهر، روستا، نماهنگ، پیک روز، زیرنویس انتخاباتی، شادمانه و طنزپردازان تولید و پخش می‌کند.
 
وی اضافه کرد: برنامه «بر بام افتخار» که با دعوت از کارشناسان به بحث و بررسی موضوع انتخابات می‌پردازد، ساعت ۱۸ روزهای جمعه به مدت ۴۵ دقیقه و باز پخش آن ساعت ۱۳:۳۰ روزهای شنبه از سیمای استانی جهان بین روی آنتن می‌رود.
 
عظیمی گفت: شبکه استانی صدای چهارمحال و بختیاری نیز برنامه‌های ایران ما، تا انتخابات، عصرگاهی، خانواده، جوان، آوای روستا، حماسه حضور را به مدت ۱۱ هزار و ۷۶۰ دقیقه و با موضوع انتخابات تهیه و پخش می‌کند.
 
وی ادامه داد: برنامه «ایران ما» که با دعوت از کارشناسان مجرب و در قالب میزگرد پیرامون موضوعاتی مانند انتخابات از نگاه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، ویژگی‌های کاندیدای اصلح، اهمیت مشارکت سیاسی و انتخابات در قانون اساسی به گفتگو می‌پردازد، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۱:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه از رادیوی استان پخش می‌شود.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه «تا انتخابات» نیز برنامه رادیویی ترکیبی است که با طرح موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی، انتخابات را تحلیل و بررسی می‌کند و روزهای یکشنبه ساعت ۱۲ و سه شنبه ساعت ۱۸ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم علاقمندان می‌گردد.
 
عظیمی اضافه کرد: معاونت خبر مرکز هم بیش از ۲ هزار دقیقه خبر در قالب‌های گزارش رادیویی و تلویزیونی، مستند خبری، تریبون آزاد و ارتباط مستقیم با شبکه‌های خبری و همچنین اخبار مکتوب تهیه و منعکس می‌کند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار