حسینی:

جای مدال طلای جام جهانی در ویترین افتخارات فوتبال ساحلی خالی است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا با نمایش بهترین عملکردمان در جام جهانی حتی به مقام قهرمانی برسیم.

جای مدال طلای جام جهانی در ویترین افتخارات فوتبال ساحلی خالی است
سید پیمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی باهاما بیان کرد: جام جهانی مهم ترین رویداد برای فوتبال ساحلی کشورمان است و ما از لحاظ روحی و روانی کاملا در شرایط مناسبی به سر می بریم و معتقدم تا چند روز آینده به آمادگی حداکثری می رسیم.
 
 وی افزود: مصدومیتی داشتم که در چند وقت اخیر بدجور برایم مشکلاتی را درست کرده است اما خدا را شکر آن را درمان کرده ام و در حال حاضر شرایط خوبی دارم.
 
بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان گفت: نمی خواهم در مورد مسائل حاشیه ای قبل از این مسابقات مهم صحبتی کنم چرا که باید با روحیه و انرژی مضاعفی پا به مسابقات جام جهانی بگذاریم.
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره رقبای تیم ملی فوتبال ساحلی در این رقابت ها تصریح کرد:بهترین تیم های دنیا به جام جهانی راه پیدا می کنند اما حریفان باید بدانند که تیم ما تیم نخست آسیا و پنجم جهان است.از طرفی هم تیم ما شخصیت بسیار بالایی دارد و از همین رو ما هدفمان این است که جزء چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم و حتی من به شخصه امیدوارم بر روی سکوی نخست جهان بایستیم چرا که جای یک مدال طلای جام جهانی در ویترین افتخارات تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خالی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار