قزوین؛

ادامه توزیع مرغ و میوه تا پایان ماه رمضان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : توزیع مرغ و میوه با نرخ تعادلی تا پایان ماه رمضان ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛منوچهر حبیبی افزود : اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مکلف به نظارت بر توزیع مرغ و میوه هستند و با سودجویان در این زمینه برخورد خواهد شد .
 
ادامه توزیع مرغ و میوه  تا پایان ماه رمضان 
 
منوچهر حبیبی افزود : مرغ منجمد هر کیلو گرم 56 هزار ریال در بازار عرضه می شود که  سه هزار ریال پائین تر از شرایط فروش فعلی است.
 
وی افزود : تعاونی ها ، مراکز فروش و فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان  می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام به هر اندازه که نیاز دارند خریداری و توزیع کنند.
 
حبیبی درباره  توزیع میوه در غرفه های سطح استان نیز گفت : میوه به اندازه کافی در سردخانه ها موجود است و تا اطلاع ثانوی با قیمت تعادلی و مصوب در مراکز پیش بینی شده توزیع می شود .
 
منوچهر حبیبی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تأمین و عرضه میوه وجود ندارد ، گفت :  برای تامین  میوه و گوشت سفید و قرمز در ماه مبارک رمضان  هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و پیش بینی های لازم انجام شده است .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.