خوردبین:

خدا را شکر قهرمان شدیم و نتیجه تلاش‌هایمان را گرفتیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات سنگینی را برگزار کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم که خوشبختانه مزد آن را گرفتیم.

خدا را شکر قهرمان شدیم و نتیجه تلاش‌هایمان را گرفتیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین بعد از کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی و قهرمانی در لیگ برتر در جمع اصحاب رسانه در مورد پرتاب سنگ از سوی هواداران ماشین‌سازی و اصابت به دستش گفت: اتفاق مهمی نبود. این سنگ به دستم خورد اما چیز خاصی نیست و این مسئله تمام شد. 

خوردبین در مورد کسب مقام قهرمانی عنوان کرد: خدا را شکر قهرمان شدیم و نتیجه تلاش‌هایمان را گرفتیم. تمرینات سنگینی را برگزار کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم که خوشبختانه مزد آن را گرفتیم. 

سرپرست تیم پرسپولیس در رابطه با فحاشی‌هایی که صورت گرفت: گفت: نمی‌دانم چرا این فحاشی‌ها صورت می‌گیرد. واقعا دلیل این مسئله را نمی‌دانم. می‌دانم مردم تبریز این رفتار را نمی‌کنند ولی دلیل این شعارها را متوجه نمی‌شوم.

خوردبین در مورد ناراحتی بازیکنان ماشین‌سازی از خوشحالی پرسپولیسی‌ها درون زمین در شرایطی که این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده است، اظهار داشت: این مسئله دست خودمان نیست. وقتی قهرمان شدیم بازیکنان خوشحالی می‌کنند. البته این حرف درست است و همانطور که دیدید خیلی زود این خوشحالی را تمام کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار