کرمانشاه؛

رجل سیاسی یکی از شروط ثبت نام است که باید مورد توجه قرار بگیرد

عضومجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از روند ثبت نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، به ضعف قانون در این زمینه اشاره و تاکید کرد: باید ساز و کاری فراهم شود تا هرکسی به خود اجازه ندهد با یک کپی شناسنامه در این انتخابات ثبت‌نام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی از ثبت نام های این دوره به عنوان "شو تبلیغاتی" نام برد و افزود: بر اساس ظرفیت‌های قانونی که در این زمینه وجود دارد همه افراد حق ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، اما واژه‌ای به عنوان "رجل سیاسی" در شرایط ثبت‌نام ها لحاظ شده که افرادی که صلاحیت ثبت نام ندارند و اقدام به این کار کردند، یا این واژه را ندیدند و یا کم لطفی کردند.

وی افزود: قطعا نوجوان 18 ساله "رجل سیاسی" محسوب نمی‌شود و برخی افرادی که حتی الفبای سیاست و توسعه اقتصادی و فرهنگی را نمی‌دانند را نمی‌توان رجل سیاسی دانست.

این نماینده مجلس با اشاره به ثبت نام بیش از 1500 نفر در این دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: قطعا این امر هزینه‌های بسیاری برای نظام داشته و وقت نظام را می‌گیرد از طرفی حضور برخی افراد در این ثبت نام‌ها که حتی وجاهت ظاهری هم ندارند موجب تمسخر کشور و نظام در عرصه‌های بین المللی می‌شود.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار