معاون عمرانی شهردار شیراز گفت: طرح‌های بزرگ شهرداری شیراز با سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آرش فرج‌زاده معاون شهردار شیراز با بیان اینکه طرح‌های بزرگ عمرانی شهرداری شیراز آماده افتتاح است گفت: در بهار امسال طرح‌های بزرگ شهرداری شیراز با سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرج‌زاده افزود: یکی از این طرح‌ها تقاطع غیرهمسطح میدان ولی‌عصر(ع) و یا پل کابلی است که با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در آستان افتتاح بوده و به زودی تقدیم شهروندان می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در زیر این پل بزرگ بوستان دفاع مقدس نیز به بهره‌برداری می‌رسد تا شهروندان در کنار موزه دفاع مقدس از این بوستان نیز استفاده کنند.
 
فرج‌زاده اظهار داشت: در ادامه فاز دوم خط یک متروی شیراز مسیر میدان نمازی تا چهارراه زند که یکی از مسیرهای پرترافیک شهر شیراز محسوب می‌شود نیز در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: فاز 2 پروژه بزرگراه کوهسار مهدی به طول 6 کیلومتر به نیز از میدان جام جم تا میدان قصرالدشت شیراز نیز آماده افتتاح است.
 
فرج‌زاده از دیگر طرح‌های بزرگ آماده افتتاح شهرداری شیراز را فاز دوم تقاطع غیر همسطح میدان معلم، بوستان بزرگ 580 هکتاری، تعدادی از فرهنگسراها، خانه‌های محله و سایر طرح‌های دیگر شهری عنوان کرد.
 
معاون عمرانی شهردار شیراز تصریح کرد: در زمینه ورزشی نیز تعدادی از سالن‌های ورزشی به همراه مسیرهای ویژه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در کلان‌شهر  شیراز در مراحل نهایی است که تا پایان فصل بهار به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.