اهواز؛

نیازخوزستان به بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی

مدیرحوزه‌های علمیه خوزستان ازنیازاستان به وجود بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: داوطلبانی که برای فراگیری دین خدا و آموزه‌های اسلامی و همچنین خدمت به جامعه و فرهنگ وارد حوزه شده‌اند، سرباز امام زمان هستند که این امر توفیق بزرگی است.
 
وی عنوان کرد: استان خوزستان به بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی نیاز دارد و در استان حدود 10 هزار فرصت شغلی برای روحانیون وجود دارد که ما برای رسیدن به این تعداد روحانی، به طلاب توانمند، پرتلاش و فاضل نیاز داریم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان گفت: داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه کمر خود را ببندند، چرا که راه و مشی رهبری، مسیری حساس و پر مسؤولیت است.
 
بهرام‌پور با تاکید بر ویژگی‌های مهم یک طلبه موفق، عنوان کرد: زمان‌شناسی یکی از ویژگی‌های مهم یک طلبه است و فردی که قصد ورود به حوزه‌ را دارد، باید زمان‌شناس باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه بصیرت و عمل به آموخته‌ها دیگر ویژگی‌های یک طلبه موفق است، بیان داشت: امیدواریم که داوطلبان حوزه‌های علمیه با توجه به آگاهی که نسبت به مسیر و انتخاب پیش‌روی خود دارند، پله‌های موفقیت و ترقی را پشت سر بگذارند.
 
 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.