«ماندوو» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

ابراهیم سعیدی از زمان اکران فیلمش و دغدغه ساخت آن گفت.

ابراهیم سعیدی کارگردان سینما در خصوص اکران «ماندوو» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرار است این فیلم از یکم اردیبهشت در بخش هنر و تجربه اکران شود.
 
وی با اشاره به موضوع فیلم عنوان کرد: موضوع آن به نوعی مهاجرت را مد نظر قرار داده است.
 
این کارگردان تصریح کرد: این فیلم جاده ای است و از جایی شروع می شود که خانواده ای تصمیم می گیرد، به ایران برگردند... 
 
 وی در خصوص سخت ترین بخش تولید این اثر اظهار داشت: چون فیلم در عراق ساخته می شد، باید همه کارها را از نقطه صفر عهده دار می شدیم. این جریان گروه حرفه ای را طلب می کرد که سخت ترین بخش کار به حساب می آمد. پس از تشکیل گروه مشکلات سهل شد و کارها پیش رفت. 
 
سعیدی اکران «ماندوو» را اینگونه پیش بینی کرد و گفت: گروه هنر و تجربه مخاطبان خاص خودش را دارد و نسبت به اکران عمومی پر مخاطب نیست. از سویی نوع روایت قصه فیلم به نوعی تجربی است. پس با توجه به ساختار فیلم و هنر و تجربه نباید انتظار بالایی داشت اما به طور قطع مخاطب با تجربه جدیدی مواجه خواهد شد. 
 
عوامل"ماندوو"عبارتند از: 

کارگردان : ابراهیم سعیدی، تهیه کنندگان: وزارت فرهنگ و ارشاد کردستان و ابراهیم سعیدی. 
 
بازیگران: تیما امیری، روژان محمد جزا، شهاب (هاشم) فاضلی، اوستا خالد رشید، صلاح الدین شیخ محمدی، محمود گلی، سۆران ابراهیم، عبدال عبدال. 
 
نویسندگان : ابراهیم سعیدی، حسین مرتضائیان  آبکنار، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: ابراهیم سعیدی، صدابرداری : حسین قورچیان، مجری طرح و مدیر تولید : فرزین کریم، موسیقی : علی صمدپور، گریم : علیرضا جوادپور، طراحی صحنە : سیوان سعیدیان، طراحی لباس : روناک رسول پور.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار