ملاحظات قانونی برای نمایش دو فیلم در جشنواره جهانی فجر

دو فیلم جشنواره جهانی فجر با در نظر گرفتن ممیزی‌های قانونی در بازار جهانی این جشنواره اکران خواهند شد.

علیرضا شجاع نوری سخنگو جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص نمایش دو فیلم «ملی و راه های نرفته اش» و «دلم می خواد» در بازار جهانی جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: برای نمایش دو فیلم «ملی و راه های نرفته‌اش» و «دلم می خواد» در جشنواره جهانی فیلم فجر هیچ مسئله‌ای وجود ندارد و این دو فیلم با در نظر گرفتن ممیزی های قانونی در بازار جهانی این جشنواره اکران خواهند شد.  

وی بیان کرد: در جشنواره جهانی فیلم فجر قصد فریب دادن قوانین را نداریم و تلاش کرده ایم که حاشیه ها بر روی انتخاب ها تأثیر نگذارد. ما پس از دیده شدن فیلم ها از فیلم های با کیفیت برای حضور در جشنواره دعوت کرده ایم.  

سخنگو جشنواره جهانی فیلم فجر در مورد تفاوت انتخاب فیلم ها در دو جشنواره ملی و جهانی افزود: دلیل اینکه برخی فیلم ها در جشنواره ملی فیلم فجر حضور نداشته اند اما در جشنواره جهانی فجر حضور دارند، فقط تفاوت نگاه میان دو جشنواره است. چرا که اگر این دو جشنواره شبیه به هم باشند دیگر دو جشنواره جدا از یکدیگر نخواهند بود.

سخنگوی جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان در خصوص حاشیه‌هایی که در مورد جشنواره جهانی فیلم فجر وجود دارد، تأکید کرد: نباید بر اساس اخبار و حواشی منتشر شده عملکرد جشنواره جهانی فیلم فجر قبل از شروع آن قضاوت کرد بلکه باید فعالیت‌های جشنواره را دید و پس از پایان این رویداد به بررسی عملکرد جشنواره جهانی فیلم فجر بپردازیم.  

گفتنی است پیش از این حاشیه‌هایی در خصوص نمایش دو فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» و «دلم می‌خواد» در رسانه‌ها منتشر شده بود و اکران این دو فیلم را در هاله‌ای از ابهام تصور کرده بودند. 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار