اهواز؛

پرداخت میلیاردی تسهیلات برای ساخت مسکن در شادگان

معاون فرماندار شادگان ازپرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه برای احداث مسکن در شادگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش ،معاون فرماندار شادگان با اشاره به پرداخت ۱۴میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه برای احداث مسکن در سال ۹۵ گفت: این مبلغ برای احداث و تعمیر ۱۵۰ واحد مسکونی پرداخت شده است.

معاون فرماندار شادگان افزود: ۳۷ درصد مبلغ مذکور به صورت کمک بلاعوض برای احداث ۴۶ واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی و تکمیل واحدهای نیمه تمام خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مستمندان و ایتام و ۶۳ درصد به عنوان تسهیلات قرض الحسنه به منظور تعمیر و احداث ۹۴ واحد مسکونی خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در مجموع کمک های بلاعوض پرداخت شده در سال گذشته پنج میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال و تسهیلات حوادث غیرمترقبه هشت میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بوده است.

آلبوغبیش بیان کرد: تسهیلات حوادث غیرمترقبه و کمک های بلاعوض مورد نظر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در بخش کمک های بلاعوض با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و در بخش تسهیلات قرض الحسنه با همکاری مدیریت بحران شادگان و بانک های عامل پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.