مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی گفت: بارش باران و وقوع سیل در استان موجب قطعی برق 95 روستای استان شد که از نخستین ساعات وقوع حادثه برای برقراری برق تلاش کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرافراز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: صبح روز شنبه نیز به دلیل طغیان رودخانه ها مجددا خاموشی داشتیم که بلافاصله برای رفع مشکل اقدام لازم انجام شد.
 
وی تاکید کرد: نیروهای این شرکت در تمامی شهرستان ها پای کار هستند و با توجه به مشکل منابع مالی از بخش خصوصی نیز کمک و امنیت گرفتیم.
 
سرافراز با اشاره به خسارت های پیش آمده به تاسیسات شرکت توزیع برق استان ادامه داد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان منابع برای رفع مشکلات نیاز است که باید برای تامین برق پایدار کار اساسی انجام گیرد.
 
وی ادامه داد: عملیات احیا مقدم بر عملیات برآورد خسارت های وارده است به همین دلیل از همان نخستین لحظات وقوع حادثه عملیات احیا اغاز شد و از روز شنبه به صورت کارشناسی برآورد هزینه انجام می شود و تا کنون به صورت تقریبی یک میلیارد تومان برآورد شده است.
 
بارندگی های شدید دو روز گذشته در آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل در برخی نواحی و خسارت دیدن معابر و زیرساخت های شهری و برون شهری، اراضی کشاورزی همچنین جان باختن 42 نفر از مردم شهرستان های آذرشهر و عجب شیر شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.