رئیس هیئت بوکس استان قم به‌عنوان داور راهی باکو می‌شود

رئیس هیئت بوکس استان قم به‌عنوان داور راهی بازی‌های کشورهای اسلامی خواهد شد.

رئیس هیئت بوکس استان قم به‌عنوان داور راهی باکو می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجید عباس زاده داور تک‌ستاره و رئیس هیئت بوکس استان قم در بازی‌های کشورهای اسلامی قضاوت خواهد کرد.
 
عباس زاده داور تک‌ستاره کشورمان در حالی از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های بوکس‌بازی همبستگی کشورهای اسلامی برای قضاوت در این رقابت‌ها دعوت شد که این رقابت‌ها از 23 اردیبهشت در باکوی آذربایجان برگزار می‌شود و وی به‌عنوان تنها نماینده داوری ایران در این پیکارها قضاوت می‌کند.
 
سعید علی پور جواز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کاراته را کسب کرد
 
در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته که در خانه کاراته استان قم به انجام رسید، سعید علی پور با کسب سه پیروزی و یک شکست جواز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی را کسب کرد.
 
در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته کشور، سعید علی پور در سه مبارزه موفق شد هامون درفشی پور را شکست دهد و برای بخش کومیته تیمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان  راه یابد.
 
علی پور در اولین دیدار خود مقابل درفشی پور با نتیجه 4 بر سه به برتری رسید و در دومین رویاروی خود مقابل این رقیب خود با نتیجه 8 بر 7 بازنده از تاتمی خارج شد.
 
سومین و چهارمین دیدار این دو کاراته کا با پیروزی سعید علی پور همراه بود تا با این حساب جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی به نام کاراته کای جوان قمی به ثبت برسد.
 
تمرینات آتلیه طهران از سر گرفته شد
 
تمرینات تیم فوتسال آتلیه طهران برای حضور در مرحله دوم و نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران که چند روزی تعطیل‌شده بود از روز گذشته مجدداً استارت خورد.
 
آتلیه‌ای ها در اولین بازی مرحله دوم، سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه به مصاف برنده دیدار منصف قائم‌شهر و مقاومت قرچک می‌رود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار