ساری،

کشف برنج خارجی قاچاق 22 میلیونی در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری قاچاقچی برنج و کشف 270 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 22 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد ولی مرادی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع گسترده برنج خارجی قاچاق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم به برنج قاچاق به نام ع – الف را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد به عنوان فروشنده برنج ایرانی اقدام به توزیع برنج خارجی قاچاق به صورت عمده می کند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

وی افزود: ماموران در بازدید از انبار دپوی برنج خارجی قاچاق موفق شدند، 270 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 22 ميليون و 500 هزار ريال کشف کردند.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.