قرارداد مهاجری تمدید می شود

سرمربی تیم فوتبال پدیده با پیشنهاد تمدید قراردادش از سوی مسئولان باشگاه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده که از نیم فصل دوم شروع خوبی داشت و هفته های موفقی را پشت سر می گذاشت، با شکست برابر تراکتورسازی هم جایگاه خود را از دست نداد و در عوض با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیرعامل پدیده رو به رو شد.

در همین خصوص شنیده می شود کریمویی که حالا رسما مدیرعامل این تیم مشهدی است از عملکرد مهاجری رضایت دارد و می خواهد قرارداد او را تمدید کند. حتی کریمویی پیشنهاد خود را به مهاجری ارائه داده است و در صورتی که اتفاق جدیدی رخ ندهد و هیئت مدیره از تصمیم خود منصرف نشود، در پایان مسابقات پای میز مذاکره می نشینند و قرارداد این مربی را تمدید می کنند.

گفتنی است، پیش از این کریمویی موقتا مدیرعامل پدیده شده بود ولی حالا حکم او رسمی است و در اداره ثبت نیز نام او به عنوان مدیرعامل ثبت شده است. از این رو وی حق امضا دارد و به راحتی می تواند طبق خواسته خود قرارداد مهاجری را تمدید کند.
 
مهاجری در این فصل نتایج خوبی با پدیده کسب کرده و این تیم را با 34 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داده است. این درحالی است که این تیم مشهدی در لیگ شانزدهم با بحران های متعددی دست و پنجه نرم کرد.
 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار