کرمانشاه؛

85 زن دهیار در کرمانشاه متولی امور روستاهایشان هستند

در استان کرمانشاه ۸۵ زن به عنوان دهیار مشغول فعالیت هستند که بخش عمده‌ای از این دهیاران در دولت یازدهم در سمت دهیاری اشتغال یافته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت:در استان کرمانشاه ۸۵ زن به عنوان دهیار مشغول فعالیت هستند که بخش عمده‌ای از این دهیاران در دولت یازدهم در سمت دهیاری اشتغال یافته اند.
امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت:  در طول فعالیت دولت تدبیر و امید با توجه به تعمیق باور بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف و توانمند روستایی در مدیریت نهادهای راهبر در روستاها، در استان کرمانشاه در امتداد این رویکرد از سرمایه‌های انسانی تحصیل کرده و زنان در مدیریت دهیاری استفاده شد.
وی افزود: زنان روستایی در ادوار گذشته از عناصر مولد در روستا‌ها بودند که با آغازبکار دولت یازدهم و اعتقاد دولت جدید به نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و متعدد، در نواحی روستایی با بازسازی شخصیت اجتماعی زنان، دانش علمی و توانمندی‌های عملی و روحیه تلاشگر این قشر در مناصب مدیریتی و ساختار اقتصادی و اجتماعی بکار گرفته شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری  ادامه داد: در این برهه در استان کرمانشاه ۸۵ زن به عنوان دهیار مشغول فعالیت هستند که بخش عمده‌ای از این دهیاران در دولت یازدهم در سمت دهیاری اشتغال یافته اند.
 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار