همراه با سمینارهای آموزشی روز سوم جشنواره فیلم کوتاه «سما»

در سومین روز از سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه «سما»، دو سمینار تخصصی در زمینه «انیمیشن» و «سبک زندگی و رسانه» برگزار خواهد شد.

همراه با سمینارهای آموزشی روز سوم جشنواره فیلم کوتاه «سما»
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره «سما»؛ امروز (دوشنبه 28 فروردین) از ساعت 16 بهرام عظیمی، سازنده اولین فیلم بلند سینمایی انیمیشن ایران، به تشریح تئوری‌های این شاخه هنری خواهد پرداخت.
 
در نشست تخصصی «بهرام عظیمی» قرار است مباحث مربوط از طریق ارائه تصاویری مرتبط به حضار ارائه شود و حضور در این نشست می‌تواند حاوی نکات آموزشی ارزنده‌ای برای علاقه‌مندان باشد.
 
همچنین در روز دوشنبه از ساعت 18 استاد مجید اسماعیلی؛ مدرس و کارگردان سینما مبحث تخصصی «سبک زندگی و رسانه» را برای مخاطبان ارائه خواهد داد. این نشست تخصصی در چارچوب «سبک زندگی» و پیوند رسانه با این موضوع می تواند در جشنواره ای که برای توجه به «سبک زندگی اسلامی ایرانی» شکل گرفته است، همراه با نتایج قابل توجهی باشد.  

از دیگر برنامه‌های سومین روز جشنواره فیلم «سما»، نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان خواهد بود. بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم فیلم فجر از ساعت 20 در سالن اصلی سینما فلسطین اکران خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت های مربوط به این برنامه ها را با مراجعه به سایت تیوال به صورت رایگان تهیه کنند و از این برنامه ها استفاده نمایند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار