یزد؛

ضرورت تدوین راهکارهای لازم برای مهارت های دانش آموزی

استاندار یزد بر ضرورت تدوین راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع برخی از مشکلات موجود تاکید کرد.

سید محمد میرمحمدی استاندار درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ درنخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بر ضرورت تدوین راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع برخی از مشکلات موجود تاکید کرد وگفت : باید به موضوعات پیش رو به عنوان یک فرصت بنگریم و با تدبیر ، تلاش و همفکری ار فرصت ها به بهترین نحو استفاده کنیم.
 
میرمحمدی رشد آمار دانش آموزان اتباع خارجی در استان یزد را از منظر جهانی یک فرصت و یک نقطه قوت برای استان دانست وبیان کرد : تحصیل دانش آموزان اتباع در استان یزد فرصتی است برای تعلیم وتربیت شایسته آنان که بتواند افراد تاثیرگذاری برای فردای جامعه خود باشند.

میرمحمدی افزود : باید تلاش کنیم امکانات ، تجهیزات و کمبودهایی که دراین زمینه وجود دارد را با کمک های سازمان ملل مرتفع کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تکیه برآمار صحیح را لازمه برنامه ریزی صحیح دانست و یادآورشد: بدین منظور می بایست همواره آمار خود را از مأخذ و منابع معتبر تهیه کنیم.

استاندارتاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان را یادآورشد وگفت : باید تلاش کنیم علاوه بر استعداد یابی ، زمینه اشتیاق و علاقه را دردانش اموزان تقویت کنیم.

 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد دانش آموزان استان یزد درتمامی زمینه ها همچون مهارت ، اخلاق ، رعایت حقوق همدیگر ، علم ودانش ، نظم وانضباط و صداقت همانند 23 سال صدرنشینی درکشور صاحب برند کشوری شوند.
 
اولین نشست شورای آموزش وپرورش استان درسال 96 باحضوراستاندار ومدیرکل صداوسیمای مرکز یزد برگزارشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.