گریه‌ بازیکن پرسپولیس برای پیتزا و نوشابه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از موفقیت در یکی از دیدار‌های لیگ برتر غذای خود را با اشک خورد.

گریه‌ بازیکن پرسپولیس برای پیتزا و نوشابهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور بازیکن مؤثر تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها به یک ستاره تبدیل شده خاطرات جالب و شنیدنی دارد.

این بازیکن که در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت در نهایت در یکی از دیدار‌های لیگ برتری موفق به گلزنی و یک پاس گل شد که همین امر باعث گردید وی در رختکن و در مقابل دیدگان دیگر بازیکنان اشک شادی بریزد. در آن سو نیز برانکو مربی سرخ‌پوشان به دلیل پیروزی مقابل تیم فوتبال پیکان، شاگردان خود را پیتزا مهمان می‌کند. اما در این میان علیپور که همچنان به گریه‌ شادی خود ادامه می‌داد تا وقتی که توسط یکی از هم بازی‌هایش به خوردن پیتزا دعوت شد اما علیپور هم تیمیش را مجبور کرد تا پیتزا را برگرداند و برای علیپور یک نوع دیگر بیاورد چرا که بازیکن اشک‌ریز سرخ‌پوشان پیتزای مخلوط دوست نداشت و در میان گریه قارچ و مرغ سفارش داد.

همچنین این بازیکن نوشابه سیاه را رد کرد تا برای او نوشابه زرد بیاورند با تمام این تفاسیر این بازیکن پیتزا و نوشابه خود را در میان اشک و قهرهای پی در پی خورد و در حال حاضر یکی از بازیکنان فیکس و با تجربه پرسپولیسی‌ها شد.

این ماجرا خاطره ای بود که علیرضا بیرانوند به عنوان خنده دار ترین اتفاق فوتبالی اش در برنامه خندوانه از آن یادکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار