همدان؛

اعزام طناب‌زنان همدانی به مسابقات برون‌مرزي

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان از اعزام طناب‌زنان اين استان به مسابقات برون‌مرزي در تيرماه خبر داد.

اعزام طناب‌زنان همدانی به مسابقات برون‌مرزيبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم روحی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیأت ورزش‌های همگانی در سال گذشته،‌ اظهار کرد: سال گذشته در بخش بانوان 11 هزار و 574 نفر ورزشکار سازمان‌یافته در این هیأت داشتیم.

وی از وجود 13 هزار و 437 نفر از ورزشکاران سازمان یافته در هیأت ورزش‌های همگانی استان خبر داد و، گفت: در بخش آقایان نیز یک‌هزار و 863 نفر ورزشکار سازمان‌یافته به ثبت رسیده است.

نایب‌ رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی سال گذشته از بین هیأت‌های ورزشی استان موفق به کسب عنوان دوم شد.

وی به فعالیت ایستگاه‌های ورزشی بانوان در سطح استان اشاره کرد و افزود: از مجموع 56 ایستگاه فعال در استان، 27 ایستگاه مربوط به شهر همدان و و چهار ایستگاه مختص ورزش عصرگاهی است.

روحی با تأکید بر اینکه فعالیت کمیته‌های زیر نظر هیأت ورزش‌های همگانی هر سال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت دارد، تصریح کرد: در سال گذشته همایش‌های متعددی در این هیأت برگزار شد.

وی با بیان اینکه هیأت ورزش‌های همگانی در سال جاری نیز برنامه‌های متعددی را برگزار خواهد کرد، ادامه داد: برگزاری همایش‌هایی به مناسبت روز کارگر و روز معلم پیش‌بینی شده است.

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان خاطرنشان کرد: اوایل اردیبهشت ماه نیز افتتاحیه ورزش صبحگاهی استان برگزار خواهد شد.

وی موفقیت‌های کسب شده ورزشکاران فعال در هیأت ورزش‌های همگانی را قابل تقدیر دانست و گفت: ورزشکاران این هیأت در رشته طناب‌زنی عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.

روحی از اعزام ورزشکاران طناب‌زن استان به مسابقات برون‌مرزی در تیرماه خبر داد و اظهار کرد: به دنبال جذب اسپانسر برای طناب‌زنان اعزامی استان به مسابقات برون‌مرزی هستیم.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار