همدان؛

قاچاقچی تجهیزات پزشکی جریمه شش میلیاردی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی تجهیزات پزشکی، مواد نیروزا و کفش در همدان به پرداخت 6 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

قاچاقچی تجهیزات پزشکی جریمه شش میلیاردی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن پور اظهار داشت: یک قاچاقچی که کالای قاچاق را به طرز ماهرانه ای در تانکر نفت کش جاسازی کرده بود، هنگام تردد از ایستگاه شهید زارعی همدان در دام پلیس گرفتار و خودروی وی برای بازرسی بیشتر توقیف شد.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، تجهیزات پزشکی، پودر بدنسازی، کفش و لوازم آشپزخانه کشف و ضبط کردند.

حسن پور گفت: پس از ارجاع پرونده به تعزیرات و رسیدگی به آن در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز متهم به 6 میلیارد ریال جریمه محکوم شده و به علت ناتوانی در تامین وثیقه راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز روز گذشته در جریان بازدید از گلوگاه شهید زارعی به تشریح کشف این محموله قاچاق پرداخت و گفت: این محموله در غرب کشور بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال آن به استان های مرکزی را داشتند.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب اضافه کرد: دستگیری قاچاقچیان کالا در سالجاری 40 درصد افزایش داشته است و عوامل انتظامی موفق به دستگیری 6 تن از سرکرده های اصلی باندهای قاچاق در این استان شدند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار