ساری؛

دستگیری سارقان حرفه ای در بهشهر

11 سارق حرفه ای در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهشهر دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف 20فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با سرقت و پیشگیری از جرم ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی بهشهر افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و با انجام عملیات های پلیسی در مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون در مجموع به 20 فقره سرقت منزل ، مغازه و اماکن عمومی در این شهرستان اعتراف کردند .

وی توقیف 147دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در این طرح به دلیل مزاحمت برای مردم و نوامیس آنان ، تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی، انجام حرکات نمایشی و نداشتن مدارک را از دیگر موفقیت های اجرای این طرح برشمرد .

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: به منظور پیشگیری از معضل اعتیاد 52 نفر از عاملان افیونی و مصرف کنندگان مواد مخدر نیز در این طرح شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ شجاعی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت و جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب منازل و واحدهای تجاری و صنفی خود را به تجهیزات و سیستم های ایمن و مطمئن مجهز کنند و در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار