تولید قطعات چرخ فلک بوشهر برای در داخل کشور

رئیس انجمن شهربازی‌های کشور از ساخت قطعات چرخ فلک بوشهر در داخل کشور در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اجرای این طرح، خبر داد.

تولید قطعات چرخ فلک بوشهر برای در داخل کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مراد سلگی با بیان اینکه شهربازی بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهربازی بوشهر، چرخ و فلک با ارتفاع 72 متر در شهربازی بوشهر به عنوان بزرگترین چرخ فلک ساخته می‌شود.

وی با تاکید مبنی بر تامین قطعات چرخ فلک شهربازی بوشهر تصریح کرد: برای جلوگیری از واردات در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، طبق هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری قرار شد قطعات چرخ و فلک برای صرفه جویی در هزینه‌ها در داخل کشور تولید شود.

رئیس انجمن شهربازی‌های کشور با اشاره به اینکه اکنون قطعات چرخ فلک بوشهر با دقت فراوان زیر نظر متخصصان مجرب در حال تولید است گفت: به سبب حساسیت بالای کار از لحاظ ایمنی این کار با دقت و حوصله فراوانی زیر نظر متخصصان مجرب در حال انجام است که این کار زمان‌بر بوده و علت تاخیر کار نیز همین مورد اعلام شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.