سرخه;

بیش از 90درصد اماکن شهر سرخه دارای سند مالکیت هستند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت : با تمهیدات و اقدامات انجام شده تا کنون ۹۸ درصد اماکن شهر سرخه دارای سند مالکیت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در جلسه مشترک با فرماندار و بخشدار مرکزی سرخه با اشاره به برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه متوازن و محرومیت زدایی گفت:بااعتبارات و برنامه های مدون امید می رود در آینده شاهد رشد،توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر روستاهای شهرستان سرخه باشیم.
 
وی با بیان این‌مطلب که تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی می باشند تصریح کرد:با توجه به اعلام نتایج سرشماری سال ۹۵ و تغییر تعداد روستاهای بالای ۲۰ خوانوار در کل استان برای روستاهای باقیمانده با بالای جمعیت ۲۰ خانوار نیز در آینده نقشه طرح هادی تهیه خواهد شد.
 

سید علیان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمنان هم در این‌جلسه ضمن بیان‌گزارشی از عملکرد این‌مجموعه در شهرستان سرخه گفت: تاکنون تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۰۰ فقره سند مالکیت روستایی در شهرستان سرخه طی عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در این شهرستان صادر شده است.
 
وی همچنین افزود: در راستای توسعه و شکوفایی و محرومیت زدایی از روستاها طرحهای برنامه ریزی شده ای در جهت واگذاری زمین های مسکونی روستایی در طی سه سال گذشته اجرا شده است که تا کنون ۸۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین مسکونی به متقاضیان روستایی واگذار شده است.

مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه نیز در این جلسه گفت:در انجام‌مطلوب پروژه ها تامین اعتبار اولویت اصلی بوده و لازمه اساسی آن نیز مدیریت کارآمد و پویاست که مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان در این مهم توانسته اند بسیار مطلوب و توانمند عمل کنند.
 
وی با تاکید بر این‌نکته که روستاهای شهرستان سرخه با توجه به وضعیت محیطی مطلوب و جاذبه های گردشگری بی نظیر،دارای پتانسیل های بالقوه بسیار مطلوبی هستند افزود : با اندکی توجه به همراه بهسازی و نوسازی معابر و خدمات در این روستاها می تواند در جذب گردشگر و بازگشت روستائیان به روستاها موفق عمل کند.
 
مویدی زاده همچنین با اشاره به سفر تابش ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سال گذشته به استان و شهرستان سرخه گفت:طی جلسه ای که در محل گلزار شهدا شهرستان سرخه برگزار شد مشکلات گلزار شهدای این شهرستان بیان شد و با دستور تابش مبلغ ۱میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که این‌ مهم در فروردین ماه سال جاری تخصیص یافت.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار