اصفهان؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران به فناوری های نوین نظامی دست یافته است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای خود و باورهای دینی در زمینه ساخت تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری' امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش در اصفهان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای خود و باورهای دینی در زمینه ساخت تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده است.

امیر سرتیپ دوم 'محسن آذر افروز برخورداری از فضایل اخلاقی و معنوی را وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های جهان دانست و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروهای مومن و انقلابی و تجهیزات پیشرفته نظامی آماده دفع تجاوز دشمن حتی خارج از مرزهای کشور است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، روز ارتش را روز اقتدار ملی دانست و گفت: امروز رزمندگان ارتش دوشادوش سایر نیروهای مسلح کشور برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند و آماده دفاع از نظام و کشور هستند.

مراسم بزرگداشت روز ارتش صبح سه شنبه در میدان ارتش اصفهان با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح در استان و مردم برگزار شد.
در این مراسم یگان های ارتش به همراه یگان های سایر نیروهای نظامی مستقر در اصفهان بخشی از قدرت دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.