جام جهانی بدون آلبی سلسته بی مزه است؛

دیبالا: مسی بی همتاست/ فاصله بین من و لئو زیاد است

پائولا دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس معتقد است، مسی یک بازیکن بی همتا در جهان فوتبال است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عملکرد درخشان پائولو دیبالا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا بسیاری از وی به عنوان لیونل مسی بعدی فوتبال آرژانتین یاد کنند.
 
دیبالا در مصاحبه با شبکه «TyC Sports » آرژانتین درباره مقایسه خود با لیونل مسی بیان کرد: از اینکه من را با لیونل مسی مقایسه می‌ کنند، عصبانی نیستم و باید بگویم همانند دیه‌گو مارادونا، تنها یک مسی در فوتبال وجود دارد. از طرفی فاصله زیادی بین من و لئو وجود دارد و دلیلی نمی بینم که بخواهم خود را با وی مقایسه کنم.
 
وی ادامه داد: می‌خواهم در کنار مسی به افتخارات بی شماری دست یابم. ما هر دو آرژانتینی هستیم و من از بودن در کنار او لذت می برم.
 
با وجود ستاره‌های نامداری که در ترکیب آلبی سلسته وجود دارد این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه کونمبول آمریکای جنوبی قرار دارد و اگر این تیم جزء چهار تیم اول قرار نگیرد مجبور است با تیمی از قاره آسیا برای صعود به جام جهانی نبرد کند تا برنده این دیدار جواز حضور در روسیه را کسب کند.
 
دیبالا در این باره تصریح کرد: جام جهانی بدون آرژانتین بی مزه است. من هم به مانند تمامی آرژانتینی‌ها می‌خواهم قهرمان مسابقات جام جهانی شوم. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار