شیراز؛

از کشف سوخت قاچاق در فارس تا توقیف گاوهای میلیونی

خبرهای پلیس فارس در روز سه شنبه 29 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یك دستگاه خودرو تریلر پس از بارگیری سوخت قاچاق از انباری واقع در اطراف شیراز، آن را به استان های شرقی كشور انتقال دهند.

 
وی ادامه داد: ماموران به محور شیراز- بندرعباس اعزام شدند و پس از كنترل محورهای مواصلاتی و گشت زنی های نامحسوس، خودرو مورد نظر را مشاهده و متوقف كردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در بررسی های تكمیلی مأموران مشخص شد این خودرو حامل 33 هزار و 400 لیتر گازوئیل قاچاق است.
وی افزود: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شدند.
 
سردار گودرزی از عملیات دیگری كه توسط عوامل كلانتری شیراز انجام گرفت، خبر داد و گفت: مأموران انتظامی محل انبار فرآورده های نفتی قاچاق در كارگاهی واقع در یكی از روستاهای حوزه استحفاظی را شناسایی و به محل اعزام شدند.
 
وی گفت: در بازرسی از محل مقدار 45 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق شامل گازوئیل و نفت سفید كه در مخازن بزرگ فلزی دپو شده بود، كشف و در این خصوص یك نفر متهم دستگیر شد.
 
توقیف گاوهای میلیونی  

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم از توقیف یك دستگاه خودرو و کشف 14 رأس گاو قاچاق با ارزشی بالغ بر 900 میلیون ریال خبر داد.  
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران انتظامی كلانتری خاوران هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور جهرم - شیراز، به یك دستگاه كامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف می كنند.
 
وی ادامه داد: این خودرو حامل 14 رأس گاو بدون هر گونه پروانه بهداشتی و مدارك معتبر بود كه توقیف و راننده دستگیر شد.
 
انصاری ارزش احشام مكشوفه را 900 میلیون ریال عنوان كرد و گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشكیل و تحت پیگیری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.