بجنورد؛

برگزاری ررزمایش الی بیت المقدس با حضور 38 گردان

رزمایش الی بیت المقدس با حضور 38 گردان همزمان با 8 استان دیگر در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: رزمایش الی بیت المقدس با مشارکت 38 گردان روزهای 31 فروردین الی 1 اردیبهشت در استان همزمان با 8 استان دیگر برگزار می گردد.

وی افزود : در این رزمایش 10 هزار نفر در 34گردان بیت المقدس و 4 گردان کوثر هزار نفر که قبلا دوره های خاصی را گذرانده اند حضور خواهند داشت.

سردار مرتضوی اظهار کرد: 4گردان کوثر از جمعیت خواهران بسیجی سازمان یافته که در بعضی از استان ها در یک نقطه و در استان های دیگر در 2نقطه رزمایش برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش ها را توانایی مقابله با دشمنان عنوان کردو یادآورشد:این رزمایش ها با تاکتیک های خاص نظامی برگزار می شود که سربازان بتوانند راهکار های مقابله با دشمن را فرا بگیرند.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی افزود:این رزمایش در استان هایی مانند خراسان جنوبی، رضوی، شمالی،استان مرکزی و مناطق ماموریتی که در گیر هستند برگزار می شود.

سردار مرتضوی افزود در این رزمایش تاکیک های متناسب با تهدیدات خارجی و داخلی و همچنین برنامه های امداد و نجات در راستای مقابله با بلایای طبیعی به کارگیری خواهد شد.

وی گفت :در طول برگزاری این رزمایش تجهیزات متناسب با صحنه رزم به کارگیری و آزمایش خواهد شد.

گفتنی است در طول این رزمایش آمادگی رزمی گردان های شرکت کننده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.