اصفهان؛

افزایش اعتبارات دولتی استان اصفهان

امسال، اعتبارات جاری ۳۸ درصد و اعتبارات عمرانی استان اصفهان ۵۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان گفت: سال 95 در زمینه ارتباطات جاری دستگاه های دولتی 107 درصد اعتبارات جاری و 100 درصد اعتبارات عمرانی محقق شد که این میزان در سال جاری با افزایش 38 و 51 درصدی همراه بوده است.

رسول زرگرپور با اشاره به افزایش سرمایه گذاری خارجی در اصفهان بعد از اجرای برجام بیان داشت: بعد از برجام 120 هیئت سرمایه گذاری خارجی به اصفهان آمدند که در مجموع 3 و نیم میلیارد یورو حجم سرمایه گذاری خارجی در استان داشته ایم و هم اکنون 109 طرح با سرمایه 9 میلیارد یورو آماده ارائه به سرمایه گذاران خارجی داریم.

وی افزود: در طرح های مشارکتی که از ابتدای امثال شروع کردیم، در دو طرح کنار گذر شرق و کنار گذر غرب در مجموع 5هزار میلیارد دلار اعتبار سرمایه گذاری از طریق مشارکت بخش خصوصی به استان وارد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه منابع درآمدی جدیدی را در پایان سال 95 بدست اوردیم افزود: 1600 میلیارد ریال در بخش شهرداری منابع گرفتیم که تنها 1500 میلیارد ریال آن مربوط به مترو اصفهان بود، در بخش حوادث غیر مترقبه 1200 میلیاد ریال و در حوزه طرح های ابرسانی 1500 میلیارد ریال اعتبار دریافت کردیم که این اعتبارات علاوه بر اعتبارات استانی مصوب شده، بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.