سنندج؛

اجرای طرح شناسایی نقاط آسیب پذیر در مقابل آتش سوزی در کردستان

سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان از اجرای طرح شناسایی و تعیین مناطق و نقاط آسیب‌پذیر و ساختمان‌های شهری در مقابل بحران آتش سوزی در سنندج خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛چیا سهراب نژاد، گفت:این طرح با همکاری مرکز خدمات تخصصی GIS جهاد دانشگاهی و به سفارش سازمان آتش نشانی استان برای شناسایی مناطق آسیب‌پذیر در مقابل بحران آتش سوزی با اولویت اماکن عمومی و تعیین مسیرهای بهینه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در حریم شهر سنندج انجام خواهد شد.

وی افزود: تجربیات بدست آمده از مطالعات قبلي نشان مي‌دهد اگر ضوابط برنامه‌ریزی و اجرایی ایستگاه‌های آتشنشانی از قبل معين نشوند، پس از وقوع بحران، عوامل غير قابل پیش بينی دخالت كرده و به انواع مختلف بر كيفيت آن اثر می‌ گذارند.

سهراب نژاد گفت: شهر سنندج شهر از جمله شهرهایی است که با حجم بالا و تراکم زیاد جمعیت و توسعه پهنه شهری از یک سو و از سوی دیگر مجاورت با مراکز اقتصادی و تجاری و بالاخره انتخاب این شهر به عنوان مرکز استان و درصد بالایی از حوادث، نیاز مبرمی به خدمات رسانی بهینه و مطلوب آتش نشانی و ایمنی دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.