کنارک

دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت و کشف 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از دستگیری 2 سارق مسلح موتورسیکلت با 20 فقره سرقت در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلام شهرکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح حوزه، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اجرای طرح مهار و تشکیل تیم های گشتی محسوس و نامحسوس، دستگیری سارق یا سارقان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

سرهنگ شهرکی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی جغرافیای جرم موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 2 سارق را که قصد فرار داشتند دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قیضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و انواع سلاح سرد را کشف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در پایان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات فنی پلیسی به 20 فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در جنوب استان اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس با مجرمان، هنجار شکنان و مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و این امر سرلوحه کار ماموران پرتلاش نیروی انتظامی می باشد.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار