کرمانشاه؛

کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله کاروانی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام « اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »، منویات معظم له در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.
وي افزود: در همین راستا عوامل انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه شهرستان کنگاور که یکی از مبادی بسیار مهم ورود کالای قاچاق به مرکز کشور است، با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند محموله کاروانی ذرت قاچاق را توقیف کنند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا تعداد پنج دستگاه کامیون حامل ذرت قاچاق که از مرزهای غربی به سمت مرکز کشور بارگیری شده بودند متوقف و در بازرسی از آنها 106 تن ذرت قاچاق کشف شد.
سردار امان اللهی به دستگیری پنج قاچاقچی در این زمینه اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: پدیده مخرب قاچاق کالا در استان مرزی کرمانشاه تعطیلی صنایع بومی و بیکاری جوانان این استان را به همراه داشته و زمینه بروز جرم و آسیب های اجتماعی را فراهم کرده است، لذا نیروی انتظامی در راستای کاهش معضلات ناشی از این پدیده شوم، امکانات و منابع خود را به کار گرفته است تا مانع فعالیت قاچاقچیان شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.