شیراز؛

انصراف داوطلبان انتخابات شوراها در جهرم

18 نفر از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جهرم انصراف دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم با اشاره به انصراف 18 دواطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان گفت: در حال حاضر 968 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در جهرم ثبت نام کرده اند که صلاحیت 958 نفر از آنان احراز شده است.

صحرائیان افزود: صلاحیت ۱۰ نفر از ثبت نام کنندگان شورا ها در هیئت های اجرایی شهرستان جهرم احراز نشده، که صلاحیت این افراد در هیئت نظارت در حال بررسی است، و نتایج نهایی روز های تا 2تا1 اردیبهشت ماه امسال از سوی فرمانداری ویژه و بخشداری ها به داوطلبان اعلام می شود.

وی با بیان اینکه 68 زن و ۹۰۰ داوطلب مرد در انتخابات شورای شهر جهرم هستند، ادامه داد: از تعداد کل داوطلبان ۲۰۶ نفر در حوزه شهری و ۷۶۲ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.

صحرائیان اظهار داشت: از داوطلبان شرکت کننده ۵۲۷ نفر زیردیپلم، ۱۲۲نفر دیپلم، ۳۵ نفر فوق دیپلم، ۲۰۴نفر لیسانس، ۶۹نفر فوق لیسانس، ۶نفر دکتری و ۵نفر از تحصیلات حوزوی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

وی بیان کرد: ۱۹۶ نفر از داوطلبان سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا را دارند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: 200 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برپا می شود، و چهار هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای اجرایی، نظارت، بازرسی و خدماتی، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در شهرستان جهرم به عهده دارند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.