اصفهان؛

برخی تبلیغات انتخابات زودرس را شروع کرده‌اند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان گفت:تبلیغات انتخابات زودرس را شروع کرده‌اند و این بر خلاف ماده 62 قانون اساسی است؛ اداره اطلاعات، ناجا، قوه قضائیه و ثبت احوال جزو 4 دستگاه تائید صلاحیت‌ها هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی  امروز در نشست مسؤولان آموزش هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان اظهارکرد: در شرایطی هستیم که استکبار جهانی با تمام قدرت ایستاده تا سخنی از اسلام، ولایت و دین نباشد.

وی افزود: محور هدف استکبار جهانی، جمهوری اسلامی ایران است؛ حکومت‌های کشورهای اسلامی مزدور استکبار هستند و مانند ایران مستقل نیستند چراکه در غیر این صورت سران آن کشورها را حذف می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تجلی نور خدا ملتی هستند که پشت سر ولایت ایستاده‌اند، تجلی نور خدا پدیده جمهوری اسلامی در پرتو رهبری بزرگ است.

وی تصریح کرد: دشمنان در طول این 38 سال 10 ها توطئه انجام دادند ولی موفق به ضربه زدن به جمهوری اسلامی نشدند؛ در شرایط کنونی بسیاری از کشورها قربانی حمله تروریسم و داعش هستند ولی ایران مقتدرانه امنیت را برقرار کرده است.

سالک خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) طومار شیطان بزرگ را در هم پیچید و حماسه عظیمی را به وجود آورد؛ تجلی نور خدا در وجود مردمی است که انقلاب کردند و حکومت اسلامی را برقرار کردند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام درصدد فلج کردن اقتصاد کشورهای اسلامی و نابودی اسلام هستند؛ دشمنان درصدد هستند تا به برگزاری انتخابات 96 ضربه وارد کنند تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند اما حضور پرشور مردم همه حیله‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: رد صلاحیت و تائید صلاحیت‌ها، نظارت بر صندوق‌های رأی مسؤولیت سنگینی است چراکه رأی مردم حق‌الناس است.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات شوراها نقشه‌های درازمدت دارد، اذعان داشت: بازرسی‌ها نباید در هیأت‌های نظارت باشند و فقط باید سر صندوق‌های رأی باشند.

سالک بیان کرد: تبلیغات انتخابات زودرس را شروع کرده‌اند و این بر خلاف ماده 62 قانون اساسی است؛ اداره اطلاعات، ناجا، قوه قضائیه و ثبت احوال جزو 4 دستگاه تائید صلاحیت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: برخی از کسانی که در انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند دارای محکومیت‌هایی هستند که باید رد صلاحیت شوند؛ در استان اصفهان 3 انتخابات در پیش داریم که مردم باید از روند این 3 انتخابات اطلاع پیدا کنند تا انسان‌های اصلح را تشخیص داده و رأی آگاهانه دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابرازداشت: باید شوراهایی در استان اصفهان تشکیل شوند که باعث آبروی این استان در کشور باشند؛ امیدواریم انتخابات سالمی برگزار شود تا رضایت امام زمان (عج) و خدا را به دست آوریم.

وی بیان داشت: نباید بگذاریم نور خدا با انتخاب یک مدیریت فاسد از بین رود، ممکن است یک نفر سرنوشت یک شهر یا روستا را تغییر دهد که ما نیز در گناه او شریک خواهیم بود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به برخی از افرادی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند پیشنهاد شده که برای حفظ آبرو و کرامت خود انصراف دهند تا پس از رد صلاحیت ناراحت و دلخور نشوند.

وی اضافه کرد: برخی از این افراد همچنان مقاومت کرده و از انصراف خودداری کرده‌اند که البته بعد از احراز صلاحیت‌ها و رد شدن از صحنه انتخابات پشیمان خواهند شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار