معاون شهردار قم خبر داد؛

افتتاح فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی قم در نیمه نخست سال جاری

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی در حدفاصل شهرک قدس تا شهرک پردیسان تا نیمه نخست امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی قم در نیمه نخست سال جاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا قاری قرآن پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس، با اشاره به نقش این بلوار در کاهش بار ترافیکی اظهار داشت: افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی نقش مهمی در توسعه و رونق مناطق شرقی در کنار کاهش حجم ترافیکی دارد.
 
وی بابیان اینکه این بلوار سبب ارتباط بلوار جمهوری تا شهرک قدس و شهرک پردیسان خواهد شد، افزود: این بلوار پروژه ویژه‌ای است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان پیمانکار با همکاری شرکت‌های مشاور اجرا کرده است.
 
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم ادامه داد: برای نخستین بار روسازی بتنی در مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی مورداستفاده قرار گرفته که در شهر تاکنون چنین روسازی صورت نگرفته بود، همچنین آزمایشگاه مکانیک خاک استان نظارت ویژه‌ای بر روند اجرای این پروژه داشته است.
 
وی با تأکید همکاری بخش‌های مختلف شهرداری در اجرای این پروژه ابراز کرد: فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی در حدفاصل شهرک قدس تا شهرک پردیسان نیز تا نیمه نخست امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
قاری قرآن خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح شهرک قدس نیز در طول مسیر این پروژه در مقیاس پروژه مقداد اجرایی خواهد شد که سعی خواهیم کرد همزمان با بازگشایی فاز سوم روگذر این تقاطع را نیز مورد افتتاح قرار دهیم.
 
وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه تا خردادماه سال جاری در قم عنوان کرد: تقاطع سه سطحه 15 خرداد، ادامه بلوار شهید کریمی و کبیری، تکمیل تقاطع مدافع حرم ازجمله پروژه‌هایی است که شهرداری سعی دارد تا حداکثر خردادماه در اختیار مردم قرار دهد، همچنین تقاطع سه سطحه ولیعصر هم به‌زودی کلنگ زنی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار