اردبیل؛

صدور پروانه اکتشاف به سرمایه گذاران در 4پهنه معدنی

استاندار اردبیل گفت: به همت دولت تدبیر و امید فعالیت و مطالعه در 4 پهنه معدنی شروع شده که امروز شاهد صدور پروانه اکتشاف به سرمایه گذاران در این پهنه ها هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در اولین همایش پهنه های اکتشافی و فرصت های سرمایه گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری های بخش خصوصی افزایش یافته و با به نتیجه رسیدن این سرمایه گذاری ها زمینه اشتغال بیشتر در استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به مطالعات پهنه های اکتشافی در استان افزود: حوزه معدن یکی از حوزه های بود که در سال های گذشته در استان مغفول مانده بود اما در سال 92 با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید فعالیت و مطالعه در چهار پهنه معدنی شروع شده که امروز شاهد صدور پروانه اکتشاف به سرمایه گذاران در این پهنه ها هستیم .

استاندار اردبیل افزود: در سال های اخیر وارد جذب سرمایه گذاران در بخش معدن شدیم که شرکت های ایمیدرو و میدکو و کوثردر چهار پهنه معدنی مطالعات را شروع کردند که فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه می باشد.

خدابخش بااشاره به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید افزود: این شعار که مقام رهبری بران صحه گذاشته اند در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی و تدبیر دولت در راستای فعال کردن واحد های تولیدی راکد محقق خواهد شد .

چهار پهنه معدنی استان شامل قزل اوزن، سبلان، قره سو، باغروداغ و نیر – زرج آباد از جمله پهنه های معدنی استان اردبیل است که توسط شرکت های مختلف بخش خصوصی عملیات مطالعاتی آن به انجام رسیده است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.